Recension av Femtio Nyanser av Mörker av E.L. James

 

Titel: Femtio Nyanser av Mörker
Författare: E.L. James
Orginal TItel: Fifty Shades Darker
Serie: Fifty Shades #2
Sidor: 532
 
Text från Goodreads:
Daunted by the singular tastes and dark secrets of the beautiful, tormented young entrepreneur Christian Grey, Anastasia Steele has broken off their relationship to start a new career with a Seattle publishing house.
But desire for Christian still dominates her every waking thought, and when he proposes a new arrangement, Anastasia cannot resist. They rekindle their searing sensual affair, and Anastasia learns more about the harrowing past of her damaged, driven and demanding Fifty Shades.
While Christian wrestles with his inner demons, Anastasia must confront the anger and envy of the women who came before her, and make the most important decision of her life.
This book is intended for mature audiences
 
Mina egna tankar om boken:
Jag gillade även fortsättning av Femtio Nyanser och jag hoppas att jag gillar den tredje lika mycket. Christian har verkligen växt på mig sen jag fick reda på mer om hans förflutna. Jag var väldigt glad när Ana gick tillbaka till honom fast hon hade problem med vad det är han håller på med. Men jag är glad att Christian och Ana verkar ha kommit över dem flesta gränserna i deras förhållande och att dem inte håller allt hemligt för varandra och delar med sig mer av deras liv. Jag tror aldrig jag har blivit så upphetsad av en bokserie och även fast jag inte har läst den tredje boken än så hoppas jag att jag älskar den lika mycket som jag älskar dem två första.
 
Betyg: 5/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: